Recruitment for first-cycle, second-cycle and master's degree studies

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Public Relations, II stopień, 2-letnie, stacjonarne

Details
Code 12-PRK-PUB-S.M.2
Organizational unit Faculty of Political Science and Social Communication
Field of studies Public Relations
Form of studies full-time
Level of education master's degree studies
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 60
Duration 2 years
Recruitment committee address Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna
WNoPiKS UO

Collegium Civitas UO
ul. Katowicka 89, 45-061 Opole,
pok. 310
tel. 77 452 74 62, 721 575 451
e-mail: politologia@uni.opole.pl

Cudzoziemcy:
International Students Office
ul. Oleska 48, 45-052 Opole,
pok. 310
tel. +48 77 452 74 32
e-mail: study@uni.opole.pl
Office opening hours 09:00-15:00
WWW address http://wnopiks.uni.opole.pl/
Required document
  • university diploma or its equivalent
  Ask a question
Phase 1 (22.04.2025 08:00 – 18.07.2025 23:59)

 

Jeśli marzysz o karierze w świecie mediów, marketingu i komunikacji, chcesz tworzyć strategie, które kształtują wizerunek firm i organizacji, a także pragniesz wpływać na sposób, w jaki ludzie postrzegają marki – kierunek Public Relations na Uniwersytecie Opolskim jest dla Ciebie!

Public Relations to bardzo popularny i przydatny dziś kierunek studiów. Wybierają go osoby, które:

•    mają głowę pełną pomysłów i lubią pracować z ludźmi,
•    lubią tworzyć treści do social mediów,
•    interesują się mediami, marketingiem i reklamą,
•    chcą budować pozytywny wizerunek osób i organizacji,
•    chciałyby odpowiadać za strategię komunikacji marek,
•    dobrze czują się podczas wystąpień publicznych i chcieliby doskonalić swój warsztat.

Czy warto studiować Public Relations?

Zdecydowanie tak! W dobie informacji i mediów społecznościowych, umiejętność zarządzania wizerunkiem i komunikacją jest niezwykle cenna. Studiując Public Relations na Uniwersytecie Opolskim:

•    Pogłębisz praktyczne umiejętności:
Nauczysz się, jak skutecznie współpracować z mediami, zarządzać sytuacjami kryzysowymi, przygotowywać wystąpienia publiczne i budować strategie komunikacyjne.

•    Rozwiniesz swoje kompetencje interpersonalne:
Nauczysz się efektywnej komunikacji, pracy zespołowej i kreatywnego myślenia.

•    Zdobędziesz doświadczenie zawodowe:
Kładziemy duży nacisk na praktykę, dzięki czemu zdobędziesz doświadczenie niezbędne w przyszłej pracy zawodowej. Wiele naszych zajęć prowadzą specjaliści z branży.

•    Poszerzysz swoje podstawy teoretyczne:
Zdobędziesz wiedzę z zakresu reklamy, marketingu mediów, prawa i ekonomii, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć w Twojej przyszłej pracy mechanizmy funkcjonowania organizacji i społeczeństwa.

Co mogę robić po Public Relations?

Nasi absolwenci kierunku Public Relations pracują w najróżniejszych sektorach. Swoją karierę rozwijają w m.in.:

•    mediach i agencjach reklamowych zarówno lokalnych, jak i krajowych,
•    działach komunikacji i PR w firmach i instytucjach,
•    organizacjach pozarządowych i administracja publicznej.

Ty możesz przykładowo pracować jako:

•    specjalista ds. public relations,
•    rzecznik prasowy,
•    specjalista ds. marketingu i komunikacji,
•    social media manager,
•    content creator,
•    specjalista ds. wizerunku.

Dlaczego warto studiować Public Relations na Uniwersytecie Opolskim?

•    Studiujesz na przyjaznym wydziale, na którym wszyscy się znamy, swobodnie rozmawiamy na korytarzach i wspólnie rozwiązujemy wiele problemów i wyzwań.
•    Dołączasz do społeczności pełnej pasji – uczestniczysz w kołach naukowych, tworzysz media studenckie, organizujesz wydarzenia i konferencje.
•    Możesz korzystać z profesjonalnych pracowni multimedialnych, studia telewizyjnego i radiowego oraz najnowszego sprzętu.

Co dalej po studiach magisterskich?

Po ukończeniu studiów magisterskich możesz kontynuować naukę na studiach doktoranckich w dziedzinie nauki o polityce i administracji.

Dołącz do nas i zacznij kształtować swoją przyszłość w świecie komunikacji i mediów! A jeśli masz pytania, skontaktuj się… Chętnie na nie odpowiemy i Ci pomożemy.


*Kandydaci spoza wiodącej dyscypliny z dziedziny nauk humanistycznych lub społecznych będą przyjmowani na ogólnych zasadach z wagą dyplomu 1 po akceptacji Kolegium Dziekańskiego.



Zasady kwalifikacji

 Wymagania rekrutacyjne: konkurs dyplomów

O przyjęcie mogą ubiegać się absolwenci kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia, dla których dyscypliną wiodącą są dyscypliny z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych.

 

Jednostka kwalifikacyjna Waga
Ocena z dyplomu studiów wyższych 1