Kod | 12-PRK-PUB-S.M.2 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej |
Kierunek studiów | Public Relations |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | II stopnia |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 60 |
Czas trwania | 2 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna WNoPiKS UO Collegium Civitas UO ul. Katowicka 89, 45-061 Opole, pok. 310 tel. 77 452 74 62, 721 575 451 e-mail: politologia@uni.opole.pl Cudzoziemcy: International Students Office ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pok. 310 tel. +48 77 452 74 32 e-mail: study@uni.opole.pl |
Godziny otwarcia sekretariatu | 11:00-14:00 |
Adres WWW | http://wnopiks.uni.opole.pl/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Jeśli marzysz o karierze w świecie mediów, marketingu i komunikacji, chcesz tworzyć strategie, które kształtują wizerunek firm i organizacji, a także pragniesz wpływać na sposób, w jaki ludzie postrzegają marki – kierunek Public Relations na Uniwersytecie Opolskim jest dla Ciebie!
Public Relations to bardzo popularny i przydatny dziś kierunek studiów. Wybierają go osoby, które:
• mają głowę pełną pomysłów i lubią pracować z ludźmi,
• lubią tworzyć treści do social mediów,
• interesują się mediami, marketingiem i reklamą,
• chcą budować pozytywny wizerunek osób i organizacji,
• chciałyby odpowiadać za strategię komunikacji marek,
• dobrze czują się podczas wystąpień publicznych i chcieliby doskonalić swój warsztat.
Czy warto studiować Public Relations?
Zdecydowanie tak! W dobie informacji i mediów społecznościowych, umiejętność zarządzania wizerunkiem i komunikacją jest niezwykle cenna. Studiując Public Relations na Uniwersytecie Opolskim:
• Pogłębisz praktyczne umiejętności:
Nauczysz się, jak skutecznie współpracować z mediami, zarządzać sytuacjami kryzysowymi, przygotowywać wystąpienia publiczne i budować strategie komunikacyjne.
• Rozwiniesz swoje kompetencje interpersonalne:
Nauczysz się efektywnej komunikacji, pracy zespołowej i kreatywnego myślenia.
• Zdobędziesz doświadczenie zawodowe:
Kładziemy duży nacisk na praktykę, dzięki czemu zdobędziesz doświadczenie niezbędne w przyszłej pracy zawodowej. Wiele naszych zajęć prowadzą specjaliści z branży.
• Poszerzysz swoje podstawy teoretyczne:
Zdobędziesz wiedzę z zakresu reklamy, marketingu mediów, prawa i ekonomii, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć w Twojej przyszłej pracy mechanizmy funkcjonowania organizacji i społeczeństwa.
Co mogę robić po Public Relations?
Nasi absolwenci kierunku Public Relations pracują w najróżniejszych sektorach. Swoją karierę rozwijają w m.in.:
• mediach i agencjach reklamowych zarówno lokalnych, jak i krajowych,
• działach komunikacji i PR w firmach i instytucjach,
• organizacjach pozarządowych i administracja publicznej.
Ty możesz przykładowo pracować jako:
• specjalista ds. public relations,
• rzecznik prasowy,
• specjalista ds. marketingu i komunikacji,
• social media manager,
• content creator,
• specjalista ds. wizerunku.
Dlaczego warto studiować Public Relations na Uniwersytecie Opolskim?
• Studiujesz na przyjaznym wydziale, na którym wszyscy się znamy, swobodnie rozmawiamy na korytarzach i wspólnie rozwiązujemy wiele problemów i wyzwań.
• Dołączasz do społeczności pełnej pasji – uczestniczysz w kołach naukowych, tworzysz media studenckie, organizujesz wydarzenia i konferencje.
• Możesz korzystać z profesjonalnych pracowni multimedialnych, studia telewizyjnego i radiowego oraz najnowszego sprzętu.
Co dalej po studiach magisterskich?
Po ukończeniu studiów magisterskich możesz kontynuować naukę na studiach doktoranckich w dziedzinie nauki o polityce i administracji.
Dołącz do nas i zacznij kształtować swoją przyszłość w świecie komunikacji i mediów! A jeśli masz pytania, skontaktuj się… Chętnie na nie odpowiemy i Ci pomożemy.
Zasady kwalifikacji
Wymagania rekrutacyjne: konkurs dyplomów
O przyjęcie mogą ubiegać się absolwenci kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia, dla których dyscypliną wiodącą są dyscypliny z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych.
Jednostka kwalifikacyjna | Waga |
Ocena z dyplomu studiów wyższych | 1 |