Rekrutacja na studia I stopnia, II stopnia i jednolite magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Public Relations, II stopień, 2-letnie, stacjonarne

Szczegóły
Kod 12-PRK-PUB-S.M.2
Jednostka organizacyjna Wydział Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej
Kierunek studiów Public Relations
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia II stopnia
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 60
Czas trwania 2 lata
Adres komisji rekrutacyjnej Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna
WNoPiKS UO

Collegium Civitas UO
ul. Katowicka 89, 45-061 Opole,
pok. 310
tel. 77 452 74 62, 721 575 451
e-mail: politologia@uni.opole.pl

Cudzoziemcy:
International Students Office
ul. Oleska 48, 45-052 Opole,
pok. 310
tel. +48 77 452 74 32
e-mail: study@uni.opole.pl
Godziny otwarcia sekretariatu 11:00-14:00
Adres WWW http://wnopiks.uni.opole.pl/
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów wyższych lub równoważny
  Zadaj pytanie
Tura 1 (22.04.2025 08:00 – 18.07.2025 23:59)

 

Jeśli marzysz o karierze w świecie mediów, marketingu i komunikacji, chcesz tworzyć strategie, które kształtują wizerunek firm i organizacji, a także pragniesz wpływać na sposób, w jaki ludzie postrzegają marki – kierunek Public Relations na Uniwersytecie Opolskim jest dla Ciebie!

Public Relations to bardzo popularny i przydatny dziś kierunek studiów. Wybierają go osoby, które:

•    mają głowę pełną pomysłów i lubią pracować z ludźmi,
•    lubią tworzyć treści do social mediów,
•    interesują się mediami, marketingiem i reklamą,
•    chcą budować pozytywny wizerunek osób i organizacji,
•    chciałyby odpowiadać za strategię komunikacji marek,
•    dobrze czują się podczas wystąpień publicznych i chcieliby doskonalić swój warsztat.

Czy warto studiować Public Relations?

Zdecydowanie tak! W dobie informacji i mediów społecznościowych, umiejętność zarządzania wizerunkiem i komunikacją jest niezwykle cenna. Studiując Public Relations na Uniwersytecie Opolskim:

•    Pogłębisz praktyczne umiejętności:
Nauczysz się, jak skutecznie współpracować z mediami, zarządzać sytuacjami kryzysowymi, przygotowywać wystąpienia publiczne i budować strategie komunikacyjne.

•    Rozwiniesz swoje kompetencje interpersonalne:
Nauczysz się efektywnej komunikacji, pracy zespołowej i kreatywnego myślenia.

•    Zdobędziesz doświadczenie zawodowe:
Kładziemy duży nacisk na praktykę, dzięki czemu zdobędziesz doświadczenie niezbędne w przyszłej pracy zawodowej. Wiele naszych zajęć prowadzą specjaliści z branży.

•    Poszerzysz swoje podstawy teoretyczne:
Zdobędziesz wiedzę z zakresu reklamy, marketingu mediów, prawa i ekonomii, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć w Twojej przyszłej pracy mechanizmy funkcjonowania organizacji i społeczeństwa.

Co mogę robić po Public Relations?

Nasi absolwenci kierunku Public Relations pracują w najróżniejszych sektorach. Swoją karierę rozwijają w m.in.:

•    mediach i agencjach reklamowych zarówno lokalnych, jak i krajowych,
•    działach komunikacji i PR w firmach i instytucjach,
•    organizacjach pozarządowych i administracja publicznej.

Ty możesz przykładowo pracować jako:

•    specjalista ds. public relations,
•    rzecznik prasowy,
•    specjalista ds. marketingu i komunikacji,
•    social media manager,
•    content creator,
•    specjalista ds. wizerunku.

Dlaczego warto studiować Public Relations na Uniwersytecie Opolskim?

•    Studiujesz na przyjaznym wydziale, na którym wszyscy się znamy, swobodnie rozmawiamy na korytarzach i wspólnie rozwiązujemy wiele problemów i wyzwań.
•    Dołączasz do społeczności pełnej pasji – uczestniczysz w kołach naukowych, tworzysz media studenckie, organizujesz wydarzenia i konferencje.
•    Możesz korzystać z profesjonalnych pracowni multimedialnych, studia telewizyjnego i radiowego oraz najnowszego sprzętu.

Co dalej po studiach magisterskich?

Po ukończeniu studiów magisterskich możesz kontynuować naukę na studiach doktoranckich w dziedzinie nauki o polityce i administracji.

Dołącz do nas i zacznij kształtować swoją przyszłość w świecie komunikacji i mediów! A jeśli masz pytania, skontaktuj się… Chętnie na nie odpowiemy i Ci pomożemy.




Zasady kwalifikacji

 Wymagania rekrutacyjne: konkurs dyplomów

O przyjęcie mogą ubiegać się absolwenci kierunków studiów co najmniej pierwszego stopnia, dla których dyscypliną wiodącą są dyscypliny z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych.

 

Jednostka kwalifikacyjna Waga
Ocena z dyplomu studiów wyższych 1